piątek, 6 stycznia 2012

zagubiona .

Czuje się bardzo zagubiona w moich uczuciach . To wszystko mnie przerasta .
Nie wiem co mam myśleć .
Znów się zawiodłam na kimś kto wydawał mi sie być kimś innym ...
Nie radzę sobie .Nie umiem powiedzieć co czuję do świata .
Nawet moje imię brzmi bez sensu .
Wszystko co dawało mi radość ,teraz jakoś przestało .
Mój uśmiech jest kłamstwem od pewnego czasu .
Myślałam ,że wszystko się ułożyło ..
Ale jak zwykle coś się musiało spieprzyć .
Muszę sobie dać czas i wszystko poukładać ,nie raniąc przy tym bliskich .
Wybaczcie za to ,że Was uraziłam .
Nie robie tego celowo ,tylko ja nie wiem co mam robić .
Nie mogę tak teraz uciec od problemów .Muszę stawić im czoło .
Chociaż najlepszym wyjściem byłoby ...
Nieważne .Dam znać jak coś się w końcu ułoży .
Narazie .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz