poniedziałek, 2 stycznia 2012

: D

Cześć .Dziś do szkoły ...No ,aż tak źle nie było .Tylko 1 i 2 z matmy xd
Przeżyjemy ..Nic nie poradzę ,że to jest jakieś zryte -,-
I jeszcze jutro praca klasowa ...

Dzień jakiś ponury .
Moja grzywka nieogarnięta o,O xd
W ogóle jakoś dziś niezadowolona byłam ze swojego samopoczucia ...Dopiero jakoś się obudziłam po szkole - z nimi :))
Wszyscy mają jakieś kary za Sylwestra ,a ja normalnie wszystko mogę .Nie umiem się tym cieszyć ,jak oni mają gorzej -,- ...

Stwierdziłam ,że lubię się przytulać .No bo jak można tego nie lubić ? Wtedy się czuje taka bezpieczna i w ogóle ...Tak ,tak ^^


Ale i w tejże chwili chciałabym BARDZO podziękować Bananowi za misia ,ale nie tylko za misia .Za wszystko . Dziękuję . Jesteś zajebisty nawet bez uwalonych od błota ciuchów : D






“Trochę mnie przeraża, że to moje życie, i że to ja mam coś z nim zrobić.”














Ahh . I jak i już pewnie zauważyliście ,w tytule mojego bloga jest błąd .Wybaczcie .Nie chce mi się go poprawiać xd Obiecuję ,że jeżeli mi się zachce to poprawię ;))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz