niedziela, 8 stycznia 2012

wrr

Hej .
Czuję się jak zombie ..Całą noc nie spałam .Nic mi się nie chce .Chodzę w pół przytomna ,a jutro do szkoły ...
Damy radę .Nic się nie uczyłam .Tylko kilka zadań z matmy zrobiłam ,a jutro coś z niemca ma być ; /

Cały dzień słuchania muzyki ,ooo tak < 3
Kocham to .
Wtedy mogę o niczym nie myśleć ,tylko o tych dobrych rzeczach .Kilka się ich znajdzie ;))
Najważniejsze ,że mam przyjaciół ,na których zawsze mogę polegać i liczyć na ich wsparcie .
Ci ,o których mowa wiedzą ,że to o nich mowa xd
Bo to oni wiedzą to ,czego nikt inny nie może się dowiedzieć .
Powód ?
Bo im ufam bezgranicznie .
Kocham Was .Bez Was nie byłoby NIC .
To Wam mogę powiedzieć 'pamiętasz ?' .
To Wy nie raz kiedy było naprawdę źle ,pomogliście mi się ogarnąć i wszystko poukładać .
To Wy dajecie mi tą radość .
To Wy dajecie mi nadzieję na lepsze jutro .
Dziękuję .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz