wtorek, 10 stycznia 2012

Ślubowo ^^

Siema .
Więc na początku chciałabym Was poinformować ,iż na mojej głowie ,znów pojawił się rudy kolor ,bodajże po raz piąty ^^
Mi się podoba ,chociaż chyba trochę za jasno wyszło xd
Mniejsza ...Jutro może dodam zdjęcia : D

Jutro ślub z Ewelinką <3
Oł jea ! Na wf . 10 minut jako tako będzie trwał ,ale wytrzymamy ten długi czas : D
No i jeszcze ślub wezmą Dominika i Paulina :>
Obrączek nie mamy ,nic nie mamy .Mamy siebie : ))
No i jeszcze noc poślubna ,nonono xd
A Kokos na księdza !

Haha ,fajne rozpoczęcie semestru .Pała z matmy xd
Ale miejmy nadzieję ,że z kolejnej kartkówki dostanę 5 ,albo 4 . Myślę, że dobrze mi poszło .
Wreszcie z Eweliną poczułyśmy jak to jest rozumieć temat i nie przepisywać bezmyślnie obliczeń z tablicy ,tylko robić wszystko samemu .To przeznaczenie :* xd

I dzisiejsza gafa z Paulinką <3
Ona i te jej ruchy rękoma xd
Całe spodnie w kakao i bluza Pauliny : D
Na fizykę trzeba było się spóźnić ,bo się suszyło spodnie . taa xd
Dobrze ,że miałam leginsy ,to miałam się w co przebrać .
Czasem opłaca się nie pakować do szkoły ,tylko nosić książki z poprzedniego dnia xd

Pozdrawiam ,Gracka : D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz