środa, 11 stycznia 2012

mhhmm :>

Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu .Co ja sie dziś dowiedziałam ...Izaaa ! Ty gówniaro ,jak możesz coś takiego z własnym dziadkiem xd
Nonononono ,nie powiem : D
Następnym razem idę z Wami .


Ale w czasie ,gdy Iza ... xd
To ja tańczyłam z Eweliną i Pauliną : D
Taaa . Sexy nagrania są xd
Tylko ich jeszcze nie dostałam ... Co z tego ,że w tym samym pomieszczeniu byli jacyś nieznani mi do końca ludzie : D
Nie ma to jak reklama super przedłużaczy .Najlepsze w mieście .I mogą służyć jako mikrofon xd
I te romantyczne chwile z Eweliną na stole od pin-ponga : D


Tajemnicza mocy Młodego ! Ty wiedz ,że mi pomogłaś w dniu dzisiejszym .Mam nadzieję ,że pomoże i w dalszych staraniach o rzucenie :))
Walki z Tobą to czysta przyjemność .Tym bardziej ,że się podszkolę i w końcu zaboli . Tak tak : D
TO GROŹBA : D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz