wtorek, 17 stycznia 2012

W Ł A M

Tutaj Izabela , bijacz !
 Zrobiłam Gracjanie tzw. "włama" , czyli podstępnie wykorzystałam swoje umiejętności hakerskie do własnych celów ^ ^
Ale mój kochanek się na mnie nie pogniewa , prawda misiu ? Mhrrrrr .
Przytoczę pewien cytat :
`- Ojcze , kupa nadchodzi !
- Zatem ruszajmy do wychodka !`
All day , all night skype & sms-owanie do nieprzyzwoitych godzin nocnych z panną Halicką , jak to lubi ją nazywać pewien Rafał B .
Rafał B. , Sebastian J. , Izabela K. <nie wiadomo kto jeszcze> zamierzają podbić lód na koszalińskim lodowisku : D






Niestety może się okazać , że pan Rafał B. nie zaszczyci Nas swoją obecnością , więc jesteśmy zmuszeni znaleźć kogoś na zastępstwo.
Gratka and Yza , czyli `ooooch , jakie s5ł1+ Pr2yJ@(1ółK1` są w rzeczywistości siostrami nie połączonymi więzami krwi . Tam na górze musiała zajść jakaś pomyłka .
Nie chcę słodzić , bo wiesz , że taka nie jestem , ale obydwie dobrze wiemy , ile razem przeszłyśmy i przejdziemy jeszcze więcej przeszkód . Czymże byłoby życie bez żadnych porażek ? Nudziło by Nam się ♥
A tym czasem 'czymamy' kciuki nawzajem za siebie w sprawach choinkowo-grzywowych ; p
Jeżeli ktoś chce dowodów na to , że na górze zaszła pomyłka , to Grracka zna stolarskie nawyki i zachowanie , a każdy kto mnie zna , to wie , że należe do rodziny stolarskiej .
Nauczyłaś mnie wielu rzeczy , ja Ciebie (nie wiem czy Cię czegoś nauczyłam xd) , a przykładem jest wytłumaczenie przez Ciebie istoty tego zdania : Osz to w perwol modelki z perwola . Nikt nie wie o co chodzi , widzisz ? < 3
Żegnam , Izabelencja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz