czwartek, 19 stycznia 2012

mhhrrrr .

Siema !
Trochę nie pisałam :))
Na wstępie chciałam podziękować Izabeli za wbicie na mój blog .Ekhem ...Pomijając fakt ,że to ja jej własnowolnie podałam hasło xd
Wybaczam Ci to Iza .Wybaczam ,bo zamieściłaś bardzo szczery post .O tak ,Gracka się wzruszyła !
Ty wiesz ,że ja też nie lubię słodzić ,ale kocham Cię kochanie :*

Jutro lodowisko z Izką ,Bananem ,Młodym ,Bartezem ,Sylwią i Arturem .
Mam nadzieję ,że nie zapomniałam jak się jeździ ...Nie żebym się chwaliła ,ale całkiem dobrze mi ta jazda szła :>
Wiem jedno : BĘDZIE DYM ! XD
Postaram się jakieś zdjęcia zrobić .Trzeba się pochwalić : ]


Zrobiłam sobie takie fajne pazurki .Mhmm ^^
Iza jedzie sobie na czarno .Takie emo!BIJAAA CZ !
A pro po emo .Jestem emo ,które mówi AVE : D
Nie ma to jak bezsensowne pisanie sms-ów z Yzą 24h na dobę <3
Nie lubię bezsensowności ,ale jeżeli z Izą ,to wręcz kocham : D

Teraz jem pestki dyni i piszę z Izą :>
No i oczywiście notkę piszę xd

Trzymajcie się ,paczę na Was z góry ! xd :*



z wakacji ^^






W niedzielę do Warszawy :>
Więc prawdopodobnie nie będę pisała notek od niedzieli do końca ferii :<


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz