poniedziałek, 23 stycznia 2012

;/

Witam !
Już na wstępie chciałabym Was poinformować ,iż nie wiem czy jutro zamieszczę notkę .
Nie mam zbytnio dostępu do komputera u kuzynki .
Ojciec miał mi dziś przynieść laptopa ,ale nie przyniesie raczej >.<
Mam zdjęcia z lodowiska z piątku ,jednakże potrzebuję kabla by zgrać je z aparatu .
Mam też zdjęcia nie z lodowiska ..Po powrocie mi się nudziło ,więc pobawiłam sie aparatem ^^
Na lodowisku było całkiem ciekawe ,nie powiem ,ze nie : D
Do Warszawy NIE pojechałam .Nie miałam na to zbytnio ochoty ...Ktoś wie czemu ...
W czwartek do Izabeli ,na pierogi jej babci < 3
Tak ,też lubię Twoją babcie Izabelo ; D
Teraz siedzę i oglądam 'Honey2' .Taki film taneczny : >
Planuję dziś małą sesję z Kamilą .Mamy na to całą noc xd
Za kilka dni jak bedę miała lepszy dostęp do komputera dodam dłuższą ,ciekawsza notkę .I przede wszystkim zdjęcia : ))
Dzięki ,cześć :*

1 komentarz:

  1. Mój bidny Tasiemiec przyjedzie się do mnie podtuczyć <3

    OdpowiedzUsuń