niedziela, 15 stycznia 2012

troskliwe misie xd

Witam .
Strasznie zmulony dzień .Ja też jestem taka jakby nieobecna ..Nie wiem czym to jest spowodowane .
Prawie cały dzień w minecrafta gram .
BIJAAACZ !
TNT na fulla ! Ooo tak xd
Na gg prawie w ogóle dziś nie pisałam o,O . To dla mnie wielki szok .
Za to pisanie sms z Izką wygrywa ! : D
I wczorajsze gg : 
-Tato ,tato kupa !
-To chodź do Tomka .
-Ale u Tomka je*ie gównem  !
Hahaha xd My to naprawdę mamy naryte xd
No to w sobotę na lodowisko z Izabelą : D
Myślę ,że umiem jeździć .Przeważnie niezbyt często ląduje tyłkiem na lodzie . Mam nadzieję ,że tym razem też tak będzie .
Koszalińskie lodowisko to nic ,w porównaniu z tym z Warszawy .To dopiero było coś .Żadnego upadku .Gładziutki lód <3 I like it .

Wczoraj i dziś próbowałam jakoś zmienić wygląd mojego bloga ,ale jakoś nic innego mi się nie podoba tak jak ten co mam teraz .Na razie nie będę kombinowała .Niech będzie tak jak jest teraz i miejmy nadzieję ,że większości będzie to pasowało 
Cześć ! : D





''Przyczepiło się gówno do statku ,i myśli ,że płynie''











Nie wiem o co chodzi ,dlatego wstawiam zdjęcie Troskliwych Misiów .

Dla wielkiej fanki tych oto misiów ,czyli Izki .Chciałaś misie ,to są : D :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz