środa, 28 grudnia 2011

Atrium ^^

Hej ^^
Dziś od 14.00 do 17.00 byłam z Izką w Atrium ,czyli centrum handlowym : D
Za cel obrałam zakup spodni i kupiłam . Jasnoniebieskie w Croppie :>
No i Izka kupiła szczoteczki do zębów xd
I postanowiłyśmy ,że w ferie Iza farbuje się na brąz ,a ja na rudo <3
Oj ,oj będzie fajnie ^^
Później spotkanie Dominiki ,Justyny i Marty . Eh ...Izka nie ma na co kasy wydawać tylko na Jacka Danielsa xd
O mały włos nie spotkałam się z Bartkiem ...No cóż pech ... A było blisko :<
No i plany na Sylwester się rozkręcają ,trzeba wziąć do Daniela jakieś żarcie : D
Nie będzie dużo osób ,ale ważne jakie będą to osoby <3
Izka ,Daniel ,Jacek ,Dominika i Konrad : D
Będzie się działo ,oj tak :))
A Wy macie jakieś plany na Sylwka ? ;>
Pozdrowienia :>









A oto nasza dzisiejsza sesja ^^



Oto Izka <3
A to ja ^^














Koooniec ^^



Każdy dzień uczy mnie czegoś nowego. Gdyby życie było proste, nie potrafiłabym żyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz