wtorek, 27 grudnia 2011

start .

Cześć Wszystkim . Postanowiłam sobie założyć NOWEGO bloga . Choć to nie mój pierwszy . Miałam już jeden ,ale porzuciłam Go ^^ . Ale obiecuję ,że ten będzie ładniejszy i częściej odwiedzany przeze mnie : ))
Nie będę opowiadać o sobie ,bo to wyjdzie na jaw wraz z następnymi notkami ^^
Jedynie mogę opowiedzieć o moim dzisiejszym dniu :
A więc ...Wstałam ,umyłam się ,ubrałam ,włączyłam laptopa ,pisałam ze znajomymi ,zjadłam ,poszłam się umyć i teraz leżę w łóżku i pisze ^^
Tak wiem ... niezbyt ciekawy dzień ,ale obiecuję ,że pojutrze będę miała o czym pisać ,ponieważ idę do Atrium z Izką . 


A no tak .. Mam żałobę.. Fanta ,mój chomik .. Odeszła z tego świata 24.12.2011 r. [*] Będę pamiętać :<


Wrzucam kilka moich zdjęć ^^









Inteligentny wszystko zauważa. Głupi wszystko komentuje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz