czwartek, 29 grudnia 2011

Wspomnienia ..

Dziś trochę nienormalny dzień .Bo z jednej strony mam powody do uśmiechu ,a z drugiej niezbyt -,-
Wzięło mnie dziś na wspomnienia z wakacji . Oj działo się . Bardzo udane wakacje ,których nie zapomnę na długo ...
Bałtyk - nasza siedziba ...
Tata Pauliny - mój szofer xd
Byłam stałą bywalczynią domu Pauliny ^^ 
Chodzenie do kina : D
Codzienne wypady razem na dwór i zwiedzanie caałego Koszalina ^^
No i te spotykania z Adamem i Adrianem . Gdyby nie Paulina to by to się nie wydarzyło ...
Przynajmniej dzięki temu wszystko sobie poukładałam i zrozumiałam .
Dużo wspomnień ,oj dużo . 

To właśnie Paulina jest .






Przykro mi ,ale są też powody do niezadowolenia .
Nie rozumiem ,jak można bawić się uczuciami ludzi ?
Ja CIĘ nie rozumiem ...
Byłeś ważny ,już nie jesteś . Cześć ...



Kiedyś to narysuję *.*




PS. Iza . Nawet nie próbuj o tym myśleć . Ja Ci pomogę i Cię wesprę ,przecież dobrze o tym wiesz ...
Co by się nie działo ,możesz na mnie liczyć i możesz zwrócić się do mnie o pomoc .
Jesteś moją przyjaciółką i możesz mi wszystko powiedzieć ,a ja mogę Tobie .
Jesteś wyjątkowa ,jedyna w swoim rodzaju ,pamiętaj o tym .
Zobaczysz ,skoro jest bardzo źle to może być już tylko coraz lepiej ,a ja Ci w tym pomogę ,by tak było ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz