środa, 26 grudnia 2012

No to po ŚWIĘTACH .Były bardzo interesujące. Moja "babcia" mnie zaskoczyła. Uznałam ,że to były moje ostatnie ŚWIĘTA u niej. Mam drugą kochaną babcię i drugiego super dziadka :)
Co do prezentów to dostałam sporą sumkę pieniążków ,sukienkę , piżamę i dwie książki ( sama chciałam książki ,a wręcz ich pożądałam ).Nie będę pokazywać zdjęć sukienki ,bo jeszcze jej nie mam w domu xd
Piżama brzydka ,więc też się nie opłaca .Pieniędzy też nie pokażę .Więc zostają książki *.*


 Brakuje jeszcze : Cmętarz Zwieżąt ( znam ortografię ,po prostu taki tytuł ) i Wielki Marsz.



 Z Mamusią :*



nie obraźcie się za zasypanie Was zdjęciami :) pozdrawiam !













A TÓTAJ MIEJSZCZE W NOTCZE DLA IZABELEŁEŁE .SPŁONIESZ ZGNIŁY KABANOSIE :*

5 komentarzy:

  1. HEHSZ JESTĘ KABANOSĘ.
    SENK JU SERDELKU MUJ TY!
    SAM SZEKS :33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WESZ ...BO SZIE ZARÓMIENIE IKSZ DE

      Usuń
    2. A CZO TY KARTOFEL?
      TO JE PYRA :O

      Usuń
  2. woow, ile książek, nike są ekstra :)
    zapraszam na konkurs !

    OdpowiedzUsuń