wtorek, 31 stycznia 2012

nudy .

Tak jak w tytule : NUDY .
A teraz takie kolorowe : NUD
...
Dziś nie było historii ( rozmowa o ACTA ) ,słuchałam ,lecz sie nie udzielałam ,bo dostawałam skurczów od śmiechu ,gdyż TO zdjęcie mnie rozbraja .Ono jest ...hahahahahahahhhhahahaha xd
Matmy też nie było ..Jedna była ,ale i tak bezmyślnie przepisywałam wszystko z tablicy ..Bez pani to nie to samo .
Koniec o 12.55 ,FUCK YEA !
Z Izą do Kryterium za gitarrrę zapłacić i do Biedry ! Po chrupki .Nudziło mi się ,to zadzwoniłam po Michała ,to przyszedł :>
No i z Izką i Michałem poszliśmy najpierw do Rossmanna ,do CCC( zajebiste buty widziałam *.* )
,później do Torgu xd I po Torgu dzwonienie Izki do Krzyśka ,lol xd .
Jak można nie otworzyć otwartych drzwi ? xd
Później jedzenie kebaba w mróz : D
Mały kebab na dwie osoby ...On był nie doo bry !
Bułka dla kaczek ;)) .
Potem do mnie .Robienie testów ciemności 'kremów' .Poniekąd to są kremy .
Mała sesyjka do mnie się wkradła .Huehuehue .
Cześć :>




taka z Ciebie szmata, że aż mopy podnieciłaś ."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz