wtorek, 24 stycznia 2012

na dobry wieczór .

Cześć ! Notka chyba dziś nie będzie zbytnio porywająca ..
Siedzę na laptopie ,jem ,jem ,jem, jem ,piję ,jem ,jem ,jem .
Tak .Dużo jem .Nie wiem czemu ,ale mnie się to podoba :))
Już chyba nie raz o tym pisałam ,ale tak jestem z tego zadowolona ,że jeszcze nie raz Wam o tym przypomnę : D
Dodam dziś kilka zdjęć z nudów ,kiedy to bawiłam się aparatem ,który czas wymienić ,bo robi złe zdjecia >.<
Takie jakieś jakby grochy na zdjęciu były ..Mniejsza z tym ..Poprosi się rodziców to może kupią ;D 
Wciąż u kuzynki nocuję .Tak szybko mi te ferie minęły .Ja nie chcę do szkoły :((((
Tak bez szkoły fajnie jest .Można późno wstawać i w ogóle robić takie różne niegrzeczne rzeczy xdd
A teraz się z Wami żegnam ,CZEŚĆ :*







 Kamili aparat :>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz