piątek, 13 stycznia 2012

czuby ♥.

No więc zacznę od połowy dniaa :))
Bo w pierwszej jego części zwiedzałam Koszalin xd
Taa ,później poszłam do Karci i Izki i gadałyśmy i wpadłam na głupi pomysł ,a Karolina go zrealizowała : D
No po prostu brak słów mój czubie ♥.




No jak można coś takiego napisać w szkolnej WC ? !
Takie rzeczy to tylko ona xd
A teraz oczywiście na mnie wszystko poszło ,bo facet myśli ,że to ja zrobiłam : P



Później z Domcią ,Izką i Karoliną poszliśmy do ROSSMANNA .Za cel obrałyśmy zakup jakiegoś balsamu brązującego do ciała ,no i Izka sobie kupiła brązową szamponetkę <3
Jak się niedługo spotkamy (nie wyobrażam sobie ,że tak się nie stanie) to mi się zaprezentujesz :))
Trzeba ogarnąć kiedy idziemy na to spotkanie z Mikołajem : D
Tym razem nie zaliczymy wtopy :> Obiecuję .

Wracając do tematu ...
Po wyjściu z ROSSMANNA poszłyśmy na tory do Jacka, Konrada i Daniela .
W pewnym sensie powinnam być wdzięczna Danielowi za spalenie mi prawie połowy paczki ,bo teraz przynajmniej co palić nie będę miała : D
A przecież o to chodzi :>


Wczoraj się wkurzyłam nie wiem na co ,ale się wkurzyłam ,i umyłam głowę 5 razy ,a rudy kolor nie chce zejść :<
Szlag mnie trafił .No bo co poradzę ,że mi się już ten kolor znudził ?
Jedno jest pewne : zawsze najbardziej będzie mi się podobał mój naturalny kolor włosów ♥.


W ciągu ostatnich kilku dni CIĄGLE jem . Non-stop. Ja nie wiem jak to się we mnie mieści .Ale ciągle jeść mi się chce .To jakieś mięsko,parówki ,hot-dogi ,jakieś czekolady ,batoniki ,chipsy ,orzeszki ,żelki .Ciągle coś .Może przytyję .W co szczerze wątpię ,gdyż nie umiem od kilku lat tego dokonać .
Już nic nie poradzę ,że jestem smakoszem i prawie nic mi nie smakuje : D
Życzcie mi powodzenia . 
I MIŁYCH FERII DLA ZACHODNIOPOMORSKIEGO ! 



 Mała duża przeróbka xd


HAHAHA ,PRZYŁAPANI ! (IZKA I MŁODY)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz